preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zrinskih Nuštar

Login
Koliko je sati?

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Raspored zvonjenja

 

 

SIGURNO NA INTERNETU

Prijevoz učenika

    

NUŠTAR - CERIĆ - MARINCI

NUŠTAR - OSTROVO

eTwinning

"ŠKOLA ZA ŽIVOT"

 

Radno vrijeme

INDIVIDUALNI RAZGOVORI

   

Termini individualnih razgovora razrednika i predmetnih učitelja

 

MOJA ŠKOLA EKO ŠKOLA

JUBILARNI LOGOTIP ŠKOLE

 

UPISI U SREDNJU

 

SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA

Kako se prijaviti?

PRIJAVA U SUSTAV

ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ

KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE

Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH

Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju

Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše

REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!

CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU

Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.

Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:

 

OSTALI IZVORI INFORMACIJA

 

WEBMAIL

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sat kodiranja (Hour of Code)
Autor: Klaudija Wild, 11. 12. 2018.

Između 3. i 7. prosinca 2018. g. učenici naše škole sudjelovali su u globalnom projektu "Sat kodiranja" (Hour of Code).

Povodom toga na nastavi informatike u našoj školi održane su radionice programiranja na kojima su sudjelovali učenici razredne nastave (4. razred ) i predmetne nastave (7. i 8.razred).


Učenici 7. i 8. razreda vježbali su programiranje kroz crtanje, rješavajući labirinte, dajući upute plesačima kako da plešu ili programirajući vlastitu Flappy igricu, a učenike četvrtog razreda zaokupila je igra Bjež' Marko!

                            

 

                             

 

                              

 

Kao nagradu za ostvarene rezultate, ispisali smo zaslužene certifikate svim učenicima koji su sudjelovali u Satu kodiranja.

               

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju