preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zrinskih Nuštar

Login
Koliko je sati?

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Raspored zvonjenja

 

 

SIGURNO NA INTERNETU

Prijevoz učenika

    

NUŠTAR - CERIĆ - MARINCI

NUŠTAR - OSTROVO

eTwinning

"ŠKOLA ZA ŽIVOT"

 

Radno vrijeme

INDIVIDUALNI RAZGOVORI

   

Termini individualnih razgovora razrednika i predmetnih učitelja

 

MOJA ŠKOLA EKO ŠKOLA

JUBILARNI LOGOTIP ŠKOLE

 

UPISI U SREDNJU

 

SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA

Kako se prijaviti?

PRIJAVA U SUSTAV

ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ

KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE

Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH

Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju

Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše

REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!

CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU

Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.

Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:

 

OSTALI IZVORI INFORMACIJA

 

WEBMAIL

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stavovi učenika o odgojno-obrazovnome procesu u pandemiji
Autor: Mia Mucić, 10. 2. 2022.

Provedeno je inicijalno anketiranje učenika naše škole 5. - 8. razreda. Cilj ovoga istraživanja bio je provjeriti stavove učenika o odgojno-obrazovnome procesu za vrijeme pandemije kako bismo mogli prevenirati i djelovati u skladu s potrebama naših učenika.
 

U istraživanju je sudjelovalo 155 učenika predmetne nastave i to 72 dječaka (46 %) i 83 djevojčice (54 %). Njih 56 % smatra kako je Nastava na daljinu kvalitetno zamijenila nastavu u učionici, no usprkos tomu, čak 72% učenika smatra kako je svladavanje obrazovnih sadržaja bilo otežano u novonastalim uvjetima. Zabrinjavajući podatak je da samo 32.9 % učenika rado ide u školu.
Cilj našega projekta jeste prepoznati izvore i metode rješavanja stresa te osuvremeniti odgojno-obrazovni proces suvremenim tehnikama poučavanja u svrhu poboljšanja učenja naših učenika.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju